Пропустити команди стрічки
Перейти до основного вмісту
Cлавутицька міська громада
Шукати
 

 wpIspolkom_petrovi4 - wpLeftPart

 
 

 wpIspolkom_petrovi4 - NewsItem

 
Управління соціального захисту населення інформує

​​Управління  соціального  захисту  населення  інформує

 

Міністерство соціальної політики України з 10 березня здійснило запуск електронної послуги «Призначення допомоги при народженні дитини», що дозволить громадянам подавати документи на призначення допомоги при народжені дитини в електронній формі, в тому числі і з використанням електронно-цифрового  підпису. В межах впровадження електронної послуги, з метою автоматичної перевірки правильності даних, внесених громадянами при подачі документів, Мінсоцполітики забезпечило автоматизований інформаційний обмін з Державним реєстром актів цивільного стану громадян Міністерства юстиції в режимі онлайн. 

Відтепер батьки новонароджених можуть подати документи для отримання державної допомоги в будь-який зручний час 24 години на добу 7 днів на тиждень через мережу Інтернет.

Електронна послуга вже доступна через портал Мінсоцполітики                    e-services.msp.gov.ua. Електронні форми документів з автоматичною перевіркою та підказками максимально мінімізують ризик допущення помилок при їх заповненні.

Слід зауважити  якщо у суб’єкта звернення  є електронний цифровий підпис, то далі все просто йде в автоматичному режимі аж до переказу грошей на банківський рахунок, який він вказав, але в разі відсутності електронного цифрового підпису, суб’єкту звернення   доведеться прийти й підписати вже готові документи. На це знадобиться кілька хвилин.

За більш детальною консультацією або на прийом звертайтеся до управління соціального захисту населення за адресою: м.Славутич,  Центральна  площа 7, (міськвиконком), каб. 110,  або  за  телефоном  3-01-12.

 

 

Начальник відділу  прийому громадян з надання усіх видів

державних  соціальних допомог  і компенсацій   Мартиненко С.М.​