Пропустити команди стрічки
Перейти до основного вмісту
Комунальні підприємства
Шукати
Комунальні підприємства міста
 

 wpIspolkom_petrovi4 - wpLeftPart

 
 

 wpIspolkom_petrovi4 - wpOrganizations

 
Комунальне підприємство "Агентство з розвитку бізнесу в м. Славутич" Славутицької міської ради
Адреса: 07101, Київська область, м. Славутич, вул. Героїв Дніпра, буд. 2.
тел.: (04579) 2-47-80; 2-47-85
факс: (04579) 2-47-85
 

 Редактор вмісту

 
Графік прийому громадян:

День тижня
 
Робочі години
 
Обідня перерва​

Понеділок​


09.00 - 18.00

13.00 - 14.00

Вівторок

09.00 - 18.00

13.00 - 14.00

Середа

09.00 - 18.00

13.00 - 14.00

Четвер​

09.00 - 18.00

13.00 - 14.00

П'ятниця​


09.00 - 18.00

13.00 - 14.00

Субота​


вихідний

вихідний

Неділя​


​​вихідний

вихідний


Графік прийому громадян ВП «Бюро технічної інвентарізації»:​


День тижня​​


​Робочі години

Обідня перерва

Понеділок​


09.00 - 18.00
​​13.00 - 14.00 

Вівторок​


інвентаризаційні роботи
 та робота з документами

​ ​13.00 - 14.00

Середа​


​09.00 - 18.00

13.00 - 14.00


Четвер​


​​інвентаризаційні роботи
 та робота з документами


13.00 - 14.00

П'ятниця

інвентаризаційні роботи
 та робота з документами


13.00 - 14.00

Субота


вихідний
​ ​вихідний

Неділя


вихідний
​​вихідний 


Структура підприємства:
 
​​
Назва структурного підрозділу

П.І.Б. керівника структурного підрозділу


Контактний телефон

Відокремлений підрозділ "Бюро технічної інвентарізації"
Тимофєєва Світлана Олександрівна
(04579)
2-34-15


Відділ інноваційно-інвестиційного розвитку (Адміністрація спеціальної економічної зони "Славутич")

Тарасенко Вікторія Миколаївна
 
(04579)
 2-47-80,
2-47-85


Відділ планування та інвестицій

​​
Фоміна Марина
Павлівна

(04579)
 2-47-80,
2-47-85
 

Відділ "Бізнес-інкубатор"

​​
Карасьова Марина Володимирівна

(04579)
 2-47-80,
2-47-85
 


Основні функції та напрямки роботи:

Комунальне підприємство «Агентство з розвитку бізнесу в м. Славутич» створено в 1997 році за підтримкою міської влади та міжнародного проекту ТАСІS «Інтегрована підтримка місту Славутич для пом’якшення соціальних наслідків закриття Чорнобильської атомної електростанції»: створення Агентства з розвитку бізнесу та посилення можливостей місцевої адміністрації».

Агентство діє як структура підтримки розвитку бізнесу Славутицького регіону і є членом Асоціації агенцій регіонального розвитку України та Української Асоціації Бізнес інкубаторів та інноваційних центрів.

Місія: Сприяння сталому соціально-економічному розвитку Славутицького регіону шляхом створення нових робочих місць через надання професійних послуг з підтримки малого і середнього бізнесу і залучення зовнішніх інвестицій.

Агентство з розвитку бізнесу в м. Славутич є одним з найбільш успішно діючих на Україні.

Основні завдання Агентства:


- сприяння сталому соціально-економічному розвитку міста;

  • - створення нових робочих місць шляхом надання послуг по підтримці малого і середнього бізнесу і залучення зовнішніх інвестицій;

  • - формування умов для розвитку підприємництва шляхом надання методичної і практичної допомоги;

  • - удосконалення організаційного та фінансового механізмів підтримки підприємництва;

  • - впровадження нових технологій ведення бізнесу;

  • - надання сприяння органам державної влади у формуванні професійного та орієнтованого на національні інтереси держави кадрового потенціалу, спроможного ефективно приймати участь в соціально-економічному розвитку міста;

  • - надання допомоги громадським об’єднанням різної направленості, а також малому та середньому бізнесу, діяльність яких спрямована на соціально-економічний розвиток міста;

  • - підтримка та просування бізнес ідей та інноваційних проектів, що спрямовані на відродження та розвиток економіки, науки, культури та освіти в місті.

Основні напрямки діяльності Агентства:


Консалтинговий супровід:

розробка бізнес-планів та інвестиційних проектів, реєстрація підприємств "Під ключ", маркетингові дослідження, фінансовий аналіз, аналіз ефективності інвестицій, аналіз господарської діяльності підприємства, бухгалтерський та юридичний супровід.


Проведення тренингів на теми: 


«Ділове спілкування»; «Ринок та підприємець»; «Маркетингг»; «Фінансовий менеджмент»; «Бізнес-планування»; «Фандрайзинг»; «Мистецтво ведення переговорів», «Успішний продаж», «Ціноутворення», «Мистецтво ведення переговорів».


Просування і підтримка славутицьких фірм і компаній:

організація виставок, презентацій, семінарів, конференцій, розробка рекламних матеріалів, допомога у проведенні зустрічей та налагодженні ділових контактів, пошук партнерів.


Розробка програм й аналітична робота:

розробка програм соціально-економічного розвитку міста та їх впровадження, інформаційних буклетів та довідників, розробка аналітичних матеріалів.


Інформаційно-презентаційні послуги:

розробка і розміщення сторінок на сайті Славутицького регіону, надання інформації з бази даних потенційних інвесторів, розміщення інформації в базі даних бізнес ідей, консультації on-line, розробка та виготовлення інформаційних та презентаційних матеріалів.


Проектна діяльність: 

розробка грантових проектів соціально-економічного розвитку міста, управління проектною діяльністю, реалізація міжнародних та національних проектів.


Послуги КП „Агентство з розвитку бізнесу в м. Славутич":

 

1. Стратегічне планування:


  • розробка стратегічних планів розвитку;

  • розробка програм регіонального розвитку;

  • розробка грантових проектів.

     

2. Маркетинг та просування:


  • проведення маркетингових досліджень;

  • розробка маркетингового плану;

  • розробка рекламної компанії;

  • організація та підтримка участі у виставках, конференціях, PR – акціях;

  • розробка Інтернет-сторінок та розміщення інформації на сайті "Славутицький регіон";

  • пошук партнерів та інвесторів;

  • розробка інформаційних матеріалів, аналітичних брошур та тематичних буклетів;

  • організація та проведення круглих столів, виставок, презентацій, презентаційних матеріалів.


3. Фінанси:


  • бізнес-планування;

  • розробка інвестиційного проекту;

  • проведення аналізу фінансового стану підприємства;

  • бухгалтерський супровід (облік, звітність та оподаткування);

  • оптимізація фінансових потоків, системи оподаткування;

  • пошук інвестицій;

  • взаємодія з фінансовими установами та оптимальний вибір позикових засобів;

  • аналіз ефективності позикових засобів.

     

4. Розвиток персоналу:


  • організація та проведення тренінгових програм;

  • набір персоналу;

  • організація кадрової політики, механізмів мотивації персоналу і забезпечення виконання законодавчих норм у сфері трудового законодавства.

     

5. Юридичний супровід:

 

  • реєстрація підприємства „під ключ";

  • внесення змін в установчі документи;

  • ліцензування;

  • розробка макету печатки та логотипу підприємства;

  • розробка та підготовка договорів на виконання робіт, надання послуг, пов’язаних з діяльністю підприємства;

  • розробка тендерної документації.


6. Управління процесами та системами:

 

  • підбір та оформлення приміщень в оренду для здійснення підприємницької діяльності;

  • розробка та впровадження системи управління якістю;

  • організація документообігу, архівація та підготовка документів до різного роду перевірок.

     

7. Бюро технічної інвентаризації:

 

  • оформлення документів на приватизацію;

  • проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомості;

  • підготовка технічних паспортів на об’єкти нерухомості;

  • реєстрація прав власності на об’єкти нерухомості;

підготовка та видача інформації з архіву щодо об’єктів нерухомості.​